RashnoLogo

باریم دی فنیل آمین4سولفونیک اسید باریم سالت

دی فنیل آمین 4 سولفونیک اسید باریم سالت یکی از ترکیبات ارگانومتریک است ارگانهای فلزی مواد معزف کاتالیزور و پیش سازهای مفیدی هستند که دارای کاربردهای مختلف در رسوب فیلم نازک ,شیمی صنعتی و داروسازی و ساخت LED و سایر موارد هستندکه به عنوان نشانگر شاخص ردوکس استفاده می شود
کاربرد ماده دی فنیل آمین ۴ سولفونیک اسید باریم سالت:
صنعت داروسازی
شیمی صنعتی
دی فنیل آمین یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی (C6H5)2NH است . این ترکیب مشتقی از آنیلین محسوب می شود که از یک اتصال آمینی به دو گروه فنیل تشکیل شده است . این ترکیب یک جامد بی رنگ است ولی نمونه های تجاری اغلب اوقات به دلیل نا خالصی های اکسیده شده زرد رنگ هستند . این ماده به خوبی در بسیاری از حلال های آلی متداول حل می شود و به شکل متوسطی در آب حلال است . از آن اساسا برای ویژگی های آنتی اکسیدانی که دارد استفاده می کنند .
کاربردهای مهم دیفنیل آمین
این محصول به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی، بیشتر در مواردی به کار می رود که بتوان از خواص آنتی اکسیدانی آن استفاده کرد. دی فنیل آمین ۴ سولفونیک اسید باریم سالت ۱۰۰۲۵۵

 

این محصول از آمین ها در مواردی مانند، تهیه و تولید محصولات لاستیکی، ایفای نقش آنتی اکسیدان در روغن خودروها و ماده جلوگیری کننده از آفتاب زدگی سیب ها در کشاورزی استفاده می شود.

شایان ذکر است که از مشتقات دی فنیل آمین به عنوان قارچ کش نیز استفاده می شود.

جزئیات ماده دی فنیل آمین ۴ سولفونیک اسید باریم سالت:

جرم مولی: ۶۳۳,۸۸ گرم در مول
نقطه ذوب: ۳۰۰ درجه سانتیگراد
شرح ماده دی فنیل آمین ۴ سولفونیک اسید باریم سالت:

دی فنیل آمین ۴ سولفنیک اسید باریم سالت یکی از ترکیبات ارگانومتریک است ارگانهای فلزی مواد معزف کاتالیزور و پیش سازهای مفیدی هستند که دارای کاربردهای مختلف در رسوب فیلم نازک ,شیمی صنعتی و داروسازی و ساخت LED و سایر موارد هستندکه به عنوان نشانگر شاخص ردوکس استفاده می شود.

کاربرد ماده دی فنیل آمین ۴ سولفونیک اسید باریم سالت:

صنعت داروسازی
شیمی صنعتی
lab4

جهت آشنایی با سایر مواد شیمیایی مورد نیاز در آزمایشگاهها اینجا کلیلک کنید.

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت نیاز با شماره 09017318079 تماس بگیرید