RashnoLogo

اسید سولفو سالسیلیک

کاربرد سولفوسالسیلیک اسید

یکی از کاربردهای مهم این معرف شامل استفاده به عنوان ماده کلاتور فلزات و تهیه مواد فعال کننده سطحی، کاتالیزورهای آلی و مواد افزودنی گریس می باشد . استفاده از اسید Sulfosalicylic در تشخیص فلزات در محلول ها و در نمونه های حاصل از حالت جامد گزارش شده است. ماده شیمیایی ذکر شده قبل از تجزیه و تحلیل HPLC برای میتوکسانترون و 6-مرکاپتورین در پلاسما در بارش پروتئین نمونه های پلاسما استفاده شده است. از این ماده شیمیایی برای تعیین میزان دقیق پروتئین ادرار در آزمایشات ادرار استفاده می شود. این محصول موجب رسوب پروتئین های محلول می شود که از درجه کدورت اندازه گیری می شود.

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان مواد شیمیایی صنعتی می باشد . این شرکت به عنوان یک بانک جامع مواد شیمیایی شناخته شده است. ارائه انواع مواد شیمیایی بخصوص سولفوسالسیلیک اسید با کیفیت و عالی و قیمتی مناسب در انواع گرید و بسته بندی های مختلف به متقاضیان گرامی عرضه می گردد.

پروتئین ادرار به روش اسید سولفوسالسیلیک

روش اجرائی آزمایش های پروتئین ادرار به روش پرسیپتاسیون

روش آزمایش به این شکل است که بعد از سانتریفیوژ نمونه های ادرار قسمت بالایی را به لوله دیگر که دارای همان شماره است منتقل کرده به میزان 2 تا 3 سی سی این ماده در  3%  را به آن اضافه می نماییم و بعد از 10 دقیقه و در مقابل نور معمولی و در حرارت اتاق آنرا قرائت می کنیم.

نکات ایمنی

  • موجب تحریک پوست می گردد.
  • برای چشم مضر است و باعث تحریک آن می گردد.
  • اگر بلعیده شود مضر است.
  • در صورت تماس با پوست با آب و صابون زیاد شستشو دهید.

جهت آشنایی با سایر مواد شیمیایی مورد نیاز در آزمایشگاهها اینجا کلیلک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت نیاز با شماره 09017318079 تماس بگیرید