RashnoLogo

ان آمیل الکل

– نام محصول: آمیل الکل (Amyl alcohol)
– شماره کاتالوگ: 807500
– حجم: 1 لیتر
– غلظت: 99.5%
– شکل فیزیکی: مایع بی رنگ
– فرمول شیمیایی: C5H12O
– وزن مولکولی: 88.15 گرم بر مول
– نقطه ذوب: -129 درجه سلسیوس
– نقطه جوش: 131 درجه سلسیوس
– شماره CAS: 71-41-0
 
این ماده به عنوان حلال در فرآیندهای صنعتی و داروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که استفاده از این ماده باید به طور کامل با دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های ایمنی مربوطه همراه باشد. می‌شود.
آمیل الکل به عنوان یک حلال مهم در آزمایشگاه صنایع دارویی استفاده می‌شود. در آزمایشگاه صنایع دارویی، آمیل الکل به عنوان یک ماده استخراج کننده برای جداسازی و استخراج مواد موجود در داروها و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.
 
همچنین، آمیل الکل به عنوان یک حلال برای تهیه و فرآیند کردن نمونه‌های آزمایشی در آزمایشگاه صنایع دارویی استفاده می‌شود. این ماده به عنوان یک حلال قابل اطمینان و با دوام برای استخراج و تزریق مواد در آزمایش‌های مربوط به تهیه دارو و انجام آزمایش‌های کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
همچنین، آمیل الکل به عنوان یک حلال در آزمایش‌های مربوط به تشخیص مواد مختلف در داروها و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. برای مثال، در آزمایش‌هایی که برای تشخیص ترکیبات مختلف در داروها و مواد شیمیایی انجام می‌شود، آمیل الکل به عنوان یک حلال استخراج کننده استفاده می‌شود.
 
از آمیل الکل همچنین به عنوان یک حلال در آزمایش‌های مربوط به تعیین میزان چربی و روغن در نمونه‌های دارویی و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. در این آزمایش‌ها، آمیل الکل به عنوان یک ماده استخراج کننده و حلال استفاده می‌شود.
خرید ان آمیل الکل مرک آلمان می‌تواند به دلیل کیفیت بسیار بالای آن برای شما مفید باشد، به همین دلیل نکات زیر را در نظر بگیرید:
 
1. مطمئن شوید که ان آمیل الکل مورد نظر شما اصلی و از نمایندگی معتبر مرک آلمان تهیه شده است. به همین دلیل قبل از خرید به بررسی مجوز و مدارک نمایندگی مرک آلمان در کشور خودتان بپردازید.
 
2. در صورتی که قصد خرید آنلاین دارید، بهتر است از سایت‌های معتبری که به فروش این محصولات می‌پردازند خرید کنید. از سایت‌های غیرمعتبر و ناشناخته خرید نکنید.
 
3. برای تهیه بهترین کیفیت ان آمیل الکل مرک آلمان، بهتر است از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر و مشهوری که در این زمینه فعالیت دارند خرید کنید.
 
4. توجه کنید که ان آمیل الکل مرک آلمان به دلیل قیمت بالایی که دارد، در صورت پیشنهاد قیمت بسیار پایین، باید مطمئن باشید که این کالا اصلی است و کیفیت آن تضمین شده است.
 
5. قبل از خرید، بهتر است با مشاوران متخصص در این زمینه صحبت کنید و از آن‌ها راهنمایی و مشاوره در خرید بهترین کیفیت ان آمیل الکل مرک آلمان بگیرید.
شرایط نگهداری و حمل ان آمیل الکل مرک به شرح زیر است:
 
1. دمای نگهداری: دمای مناسب برای نگهداری ان آمیل الکل مرک در محیط خشک و خنک با دمای ۲۰-۸ درجه سانتی‌گراد است. 
 
2. جا به جایی: برای جا به جایی ان آمیل الکل مرک بهتر است از جعبه‌های مخصوص حمل استفاده شود تا به راحتی قابل جابجایی باشد و جذب رطوبت و آسیب در حمل و نقل به وجود نیاید. 
 
3. نور: ان آمیل الکل مرک باید در محیطی که از نور مستقیم آفتاب دور باشد، نگهداری شود. 
 
4. نگهداری در محیط خشک: بهتر است این ماده در محیط خشک نگهداری شود. ذخیره‌سازی در محیطی با رطوبت بالا ممکن است به افت کیفیت آن بیانجامد. 
 
5. جدا از مواد شیمیایی دیگر: ان آمیل الکل مرک باید در محیطی که از مواد شیمیایی دیگر دور است، نگهداری شود. 
 
6. از دسترس کودکان دور نگهداری شود.

جهت آشنایی با سایر مواد شیمیایی مورد نیاز در آزمایشگاهها اینجا کلیلک کنید

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت نیاز با شماره 09017318079 تماس بگیرید